Mar 16, 2011

ZURINA MAJID


Last nite angah cakap adik ex boyfriend dia accident. Zurina Majid. Serious nama dia macam familiar masa memula aku dapat tahu. Actually i dont know angah ex boyfie well , i just know that she call him as "Tweet".Tweet ? stand for what? twitty , twitter or what ever , aku tak tahu. Angah ada bagi link blog Arwah Zurina. Bila aku view , i don't know , i just feel something towards her.

Harini aku check statistik blog. Tetiba nampak ada orang view entry ALL ABOUT TAGGED. So aku pun klik entry tu sebab dah tak ingat tagged yang mana satu. Apa yang buat aku tetiba jadi sedih is.....










Ya Allah , she's one of my blog follower!
I cant believe that we have a connection.... Aku rasa Arwah Zurina memula dapat link blog aku dari Myrakan.com then kitorang move foward ke blog.....Tak sangka pula dia "bekas-bakal-adik-ipar" adik aku sendiri. How small our world , how fragile our life...


Semoga kau ditempatkan dikalangan orang -orang beriman. Al Fatihah.





{AINNZ ABIGGAILL}




No comments: