Feb 20, 2011

KENAPA ADA BLOG ITU BEST?

First sebab boleh luahkan perasaan. Boleh sampaikan info , boleh kongsi cerita.

Tapi apa yang lebih best bagi saya sebagai seorang blogger is
"IMPIAN JADI KENYATAAN!"


Ok memang macam agak overlahkan. Beria je lebih T____T tapi serius weyh.




Last year pernah buat entry sangapkan Lomo Camera. Lebih dari dua entri rasanya aku taip , antaranya INI & INI . Kau tahu , masa raya lepas , Aunty Syam bagi sebijik Supersampler :] Thank you my dear aunty! :]


Masa seronok - seronok layan FIFA yang lepas , gila taksub setiap match team yang aku sokong aku update kat blog , tercetuslah beberapa perlawanan mulut. Alah , macam main booo-boooo-booo team lain. And team faveret ialah England and Germany. Aku siap excited beli jersey England lagi tuhhhhh . Pastu kekononnya nak carilah pula jersey Germany sebagai persediaan awal "Tukar Jersey". Ok, dipendekkan cerita , sorang kawan baik dari Sabah ni terus je send jersey Germany bahhhhhhhhhhh dalam time FIFA tu! Thank you my dear friend!

Entrynya di SINI






Dan baru - baru ni ada publish entry pasal gula - gula masa kecik kat entry INI. Tadi Farah bagi Murakawa Orange weyhh!. Cool , tiga biji sekali kunyah! :] Thank you my dear housemate!






Sekarang tengah tunggu , ada tak orang nak tunaikan wish yang INI & INI.
Hahaha InsyaAllah.... kata Maher Zain ;]

{AINNZ ABIGGAILL}








No comments: