Jul 27, 2010

QUOTES


Hello peeps! =]

Lately saya ada new hobby seyh.
I love to read quote yang ada di Quote Garden. Everyday! =]
Harus , wajib baca. Mesti , perlu baca.
And of course pastu terasa nak share the nice-nice one dengan orang lain , pasang kat status Facebook. Kalau kamu ada di friend list FB , walaaa u can see me everyday will post 1 or 2 quote.

Hahaha
i dont care if after this ada orang akan cakap " Hey Abiggaill , ko punya status like YE-YE-POYO je". For me sharing is caring kan kan kan ? Lagi pun bukan yang gempak-gempak / penuh satu wall / bajet bagus sangat macam ade orang tu. Takdelah. Nie yang simple - simple je. Simple is Better =] Some quote can inspire you to do something in ur life. Quote also can change ur mind set sometimes.
I love quotes!


Owh saya nak kongsi pendapat dengan kamu.
Hurmm kalau macam kamu nak ayat - ayat awek atau bagi hint kat someones , eloklah guna quote. Sebab nampak lebih MANIS gitu. Nak sindir orang pun terasa lebih NIKMAT.
Nak bagi semangat kat orang pun terasa lebih KUAT. Orang yang terima quotes tue pun akan terasa macam LEBIH DIHARGAI / MEMAHAMI.




Saya beruntung sebab lecturer HRM , Madam Christine Cheah suka kongsi kata - kata semangat / quotes. Hey she such a great - great - great lecturer that i ever have =]
For once or twice a week ,dia akan emailkan 1/2 new quotes.
Nahhhhh cool kan?
Terasa macam even saya pemalas nak belajar , bila ada orang selalu "support" saya, saya ada rasa nak berusaha =]

Thankz Mem'!



PSS!!! : Home is a place you grow up wanting to leave, and grow old wanting to get back to. ~John Ed Pearce



2 comments:

_aReyOu_ said...

haip! i suka entri ne. tapi itu la kadg2 kita wat tue btl tp org slh anggap.. atau org anggap lain2 kan.. menyampessss~

Abiggaill said...

ye betol tue..org snng salah anggap.
hahaha kadang2 kita pun sama macam org tue , snng salah anggap jugak ;]