Apr 4, 2012

Quick! quick!

Gambar kat sebelah ni memang bilik aku . Kau memang tak salah orang atau tak salah tengok . Antara orang yang berminat nak serang bilik aku sekarang ni tak lain tak bukan Tokey Surat Khabar Lama . Kenapa ? Sebab 90% dari harta yang aku ada kat dalam bilik ni adalah KERTAS. Ya , kertas semata - mata . Kertas dimana-mana . Duit semua habis ke kertas , tenaga semua menggalir dalam setiap ayat - ayat yang ada dalam kertas tu . Kalaulah kertas boleh dijahit - jahit buat baju , aku rasa wardrobe aku dah penuh . Kalau kertas boleh dibuat Kertas Goreng Tepung , aku dah kenyang , berat aku dah makin-makin-makin bertambah . Kalau setiap helai kertas tu boleh bertukar jadi orang , aku rasa Palestin dah aman sebab "orang-orang" aku akan aku kerah jadi tentera perjuang!

Tapi apakan daya....

Beratus ringgit yang aku habiskan untuk potostet kerja , print kerja  , copy kerja ape semua tu di atas kertas , paling koman pun aku hanya akan dapat RM2.50 je kalau jual kat tokey recycle thingy.... What the kertas-


Aku takde masa nak taip entry sekarang . Kau percaya ?

Aku dah schedule 2 entry untuk menampakkan macam aku tipu-tipu busy . 
Penat gila semester ni . PENAT GILA! Semua benda macam nak cepat . Tak . Bukan "Macam" , memang semua benda nak cepat . Sakit otak . Sekarang ni aku bukan tak sabar nak habis belajar dengan jayanya je , aku pun tak sabar nak raya actually *related?* . Makan tak kenyang , tidur tak lena dah ni . Even   dreamcatcher kat kepala pun dah tak mampu nak sedut mimpi buruk aku  *kemain!*


Owh anyway terima kasih kepada new follower :] 
Ada yang aku dah link-kan blog korang , ada yang tak dapat sebab profile korang takde link blog . Nak blogwalking pun takdann . Busy sokmo . Hari lain ey ;]


Take care.
Konbawa!


{AINNZ ABIGGAILL}

No comments: