Jul 28, 2011

Half Smile , half numb

Me and my classmate , together with Ayat , Nursultan and the geng (Kazakhstan Exchange Student)

Miss Rajeswari puji video and paperwork aku tadi.
Aku tak tahu nak kembang ke nak kuncup.
Bebudak kelas semua cakap "Fieww smart seyh video kau".
Aku memang nak muntah berdarah dengar.
Tak , aku bukan bajet bagus ,tapi serius , HAHAHAHAHA-TAKDELAH-SEMAT-MANA-PONG!
Miss buat pengakuan , I'm the first person yang berjaya impress kan dia dengan assignment aku dalam section tu..
Dia cakap , bukan aku cakap.
She advice me to focus lebih sikit masa final and confirm i can get A for this subject.
InsyaAllah.. i'll fight for that :]

Half Smile




I'm desperate for money.
Sesiapa boleh bagi aku kerja or tau cara macam mana boleh gain money dengan cepat?
Kaya dengan login fesbuk ape bagai tu aku takmo.

Ya Allah , Kau bukakanlah pintu rezeki bagi Noorainn seluas - luasnya. Aminnn...


Half Numb



{AINNZ ABIGGAILL}

5 comments:

Hans Hanis said...

kerja part time la
dapat duit
nih bulan puasa dah tiba
:-)

http://hanspunyablog.blogspot.com/2011/07/kontest-menang-duit-raya.html

Abiggaill said...

Tuelah..nk cari keja part timelahh

nuyuEna said...

tahniah you...
jom2 cri duit..ngah sesak gak nie...aiyaaa....

Abiggaill said...

Hey thankz! :]

Jom2.jom jual durian ke , rambutan ke, jual org ke ;p

:-P said...

SM ke?