Jun 18, 2011

You deserve a happiness that sees no end, but next time you fall in love, I hope it's with me again.

Semester lepas aku takde subject mengira. Semua theory.So takdelah sakit kepala sangat. Sampailah semester ni , aku ada Management Accounting dengan Management Science. 2 je , tak banyak , tapi dia punya benda yang nak kira , formula , step yang nak kena hafal tu banyak bolehhh tak. Minggu ni hari - hari tidur pukul 4.30 - 5.00 pagi bangun pukul 6.30nya. Gilalah. Kalau ibu ada kat sini mesti dia bangga gila tengok anak dia study macam pelajar cendikiawan!.

Aku bukan nak bagitau aku study hard ke apa tapi aku nak tunjukkan betapa aku cuak gila dengan dua-dua subject tu sampai sanggup tak tidur semata - mata sebab nak midterm. Gilalah baii , dulu masa aku ambik ABAB , sepatah haram jadah pun aku tak faham pasal account . Otak tepu tahap dfgththyh. Hina betul account tu kat mata aku. Tapi sekarang , berkat lecturer yang cara mengajar dia sangat awesome , latihan bertubi - tubi , dengan keadaan otak aku yang tak berapa nak meragam sangat , aku berjaya mem-pupuk minat "Saya sayang subject accounting!" dalam diri. Kalau tak.... memang mampuslah.

Kau tau , aku ni manusia jenis pelik . Biar tak makan asalkan tidur aku cukup. Tapi ....hahahaha! Kejap. Nak gelak dulu. Hahahahahahahahahhahahhahdsafsfcdsrfsdff! Kalau orang tengok aku mesti dia tak percaya yang aku ni spesis lebih rela tolak makanan dari tolak tilam bantal T___T
Memandangkan schedule tidur aku memang messed up abis minggu ni , aku nak kongsi dengan korang apa effectpada manusia-tidur macam aku ni kalau tak cukup tidur :





  1. Mood aku , kau jangan ceritalah. Nak emo bukan main senang lagi. Kejap - kejap aku stress , pastu aku relax je gelak - gelak , pastu aku jadi jahat mengenakan orang , pastu bila aku plak yang terkena memang mampuslah siapa yang kena kan aku tu aku kerja kan. Kau faham tak? alah kira macam 100000000 mood dalam 1 masa lah gitu. My attitude changes in 5 seconds flat. From sweetheart to bitch - from bitch to sweet angel - from sweet angel to motherf*cker person.




  2. Sepanjang minggu ni , aku type apa je semua typo. Alang - alang entry yang INI pun berapa kali aku edit. Kalau SMS lagilah. Dahlah keypad hp makin lama makin ketat , macam bangang. Hp orang lain keypad makin lama makin lembut , sedap je tekan , hp aku keypad dia makin lama makin keras macam batu. Kalau kuku panjang jangan harap aku dapat reply sms sebab nanti kuku patah , hp tu macam bongok , taip SMS kena tekan keypad guna kuku. So selalunya memang aku ada typo gak dlm SMS , tapi minggu ni memang ketara sangat . Button space pun meragam , so SMS aku tu dahlah typo banyak pastu setiap word memang rapat - rapat melekat 1 ayat. Lantak kau lah.



  3. Siang malam pagi petang aku sentiasa nampak bintang - bintang. Mata aku memang diuji dengan dugaan hebat betullah minggu ni. Keciannnnnnnn mata cayang ucuk - ucuk @____@



  4. Sepanjang exam aku stress dan mengantuk yang tak terhingga . Tangan mengeletar , tetiba satu badan lenguh tak boleh menulis . Memang scary! Pastu penyakit berpeluh tangan aku jadi kronik secara tetiba bila paper exam aku boleh jadi lembab.




  5. Tingkah laku agak pelik. Kau bayangkan aku sabun badan guna shampoo , aku shampoo rambut guna sabun badan! Kelmarin nyaris aku nak gosok gigi guna pencuci muka kau tau. Ya Allah... kalau tak mahunya gigi bau Shurah susu kambing. Sengal gila dowk.... Then semalam lagi mantop , masa tengah makan , mata ke lain , otak tengah fikir benda lain , tangan menyuap makanan , then masa nak sumbat masuk mulut nasi tu , bukan ke mulut dia masuk , jatuh balik ke pinggan. Tadi masa exam , kena buat garis lurus , then aku siap ber-pembaris bagai , tarik punya tarik , harammmmmmmmmm , bukannya lurus , terpesongg bolehh takkk!!!!



  6. Air muka aku memang macam xzfzdgdhfdrshyg. Kalau aku ada mood , aku senyum . Kalau kepala aku tengah serabut sangat , aku memang tak pandang orang lainlah. Macam tadi masa kat exam hall , budak sebelah senyum kat aku , aku tengok dia , otak aku suruh senyum balik tapi bibir aku meronta - ronta tak nak gerak , so end up , aku terus buat bodoh pandang tempat lain. Kuang aja kan?



  7. Aku rasa bila aku kurang tidur , mata aku ada eye bag yang pelik dan rupa paras aku serabut gila lah...



  8. Kejam dan zalim pada binatang secara tetiba. Sebelum ni bukan nak cakap apelah , kalau nampak semut tetiba lalu atas meja aku , aku memang tunggu dia lalu dulu baru aku sambung buat kerja. Kalau ada serangga terbang - terbang dekat aku kecuali lalat dan nyamuk , memang aku biar je. Tapi minggu ni , beranilah serangga - serangga semua nak dekat , memang hilanglah nyawa dia. Kalau aku tengah on the way pergi kelas before nie , nampak sekumpulan serangga kat jalan tu , aku cuba mengelak untuk tak terpijak diorang. Minggu ni , aku tak tahulah berapa puluh semut dah penyek bawah tapak kasut aku. Before ni kalau nampak kucing , aku siap tegur kucing segala , minggu ni? Hahahaha aku tegur jugak , tapi ayat aku cenggini "Apa pandang - pandang???! Pijak ekor tu kang baru tahu!!! sebok je!". Mental kan aku?





  9. Aku rasa aku dah macam orang tua sejati sebab seluruh sendi - sendi semua sakit , nak naik tangga tulang - tulang semua pakat keluarkan bunyi macam aku ni penghidap os-to-po-ro-sis , tulang lutut dah makin obvious terbonjol , tulang belakang pun dah rasa macam terbengkok & bontot pun dah makin melebar kut sebab asyik duduk je kat meja study ni mentelaah... Owh semoga berbaloilah bontot aku melebar dengan carry mark yang dapat nanti. Aminn...



  10. Clumsy. Kau tau tak tadi aku jatuh kat jejantas sebab badan , otak aku tak stabil... mata aku berbintang - bintang , satu badan dah lengguh gila , tak boleh nak imbang badan , terus jatuh tergelincir. Terbaik! Terima kasih pada student India yang muka dia dah cuak gila tengok aku terpelesek , siap tanya aku banyak kali aku OK ke tak... Dan terima kasih pada sekumpulan budak melayu yang gelakkan. Aku tak tahu nak cakap apa. Mungkin sebab aku kurang tido so aku takde perasaan malu kut. Lantak kau lah. Alahhhh macamlah kau tak pernah tergelincir... Christina Aguilera pun pernah tergelincir depan crowd , Justin Bieber pun sama , ni lagikan Ainnz Abiggaill.......*Ayat loser*





PSS!!! :
1. Sekarang dah 4.45AM , aku still tak tido lagi.Mata mengantuk gila dah ni tapi tak boleh nak tidur. Cilanat , aku dah kena insomnia ke hape nie???
2. Tajuk takde kaitan , tu lyric lagu yang aku tengah dengar ni


{AINNZ ABIGGAILL}

No comments: