Jun 6, 2011

LAGU UNTUK AYAH


Kita selalu dengar lagu - lagu yang bertema Ibu. Kira macam kalau nak tujukan lagu untuk ibu , kita ada banyak sangat choice lagu. Dari yang sedih sampailah ke lagu yang comel - comel. So sempena birthday ayah tahun ni , aku yang jauh dalam hutan ni cadang nak bagi ayah 1 CD yang full dengan lagu - lagu yang boleh "meluahkan perasaan" pada ayah... Tetiba dapat ilham lepas dengar lagu sape ntah , dia rakam untuk ibu dia. Memandangkan suara aku terlalu lunak untuk menyanyi sendiri , so aku decide untuk Google jelah tajuk - tajuk lagu yang sesuai untuk diberikan kepada ayah. Aku tak berapa familiar sikit dengan lagu - lagu yang bertemakan Ayah ni. Cari punya cari , amboiiii kau, lagu Melayu pakat lagu nak sedih je semua. Seram pulak. So aku pun try Google cari lagu - lagu inggeris .


Ini antara few lagu yang aku bagi pada ayah :

  • Beyonce - Daddy
  • Ada Band - Yang terbaik bagimu
  • Aris Ariwatan - 1234
  • Mariah Carey - Hero
  • Holly Dunn - Daddy's hands
  • Tamyra Grey - Dance with my father again
  • Eric Clipton - My father's eyes
  • Whitney House - You light up my life
  • Josh Gorban - You raise me up
  • Miley Cyrus - When i look at you
  • Glee Version - I wanna hold your hand

"...and thats why I want my unborn son to be like my daddy , i want my husband to be like my daddy. There is no one else like my daddy and I thank you for lovin me..."
Beyonce - Daddy




PSS!!! : Happy Birthday ayah. I love you so much...too much.

{AINNZ ABIGGAILL}

No comments: