May 30, 2011

10 WISHES



  • Grad then nak kerja , kerja , kerja , kerja . Wish me luck dalam tempoh mencari kerja nanti. Wish me get a good job , good position , good salaries , good environment , good colleagues , good bos , good management in a good company. InsyaAllah.


  • Driving License! Owh pelis. I'm 23 and dont have a license? Bahaahahahaha not funny at all. So harusssss sangat dah ni pergi belajar bawa kereta. InsyaAllah.


  • Dah dapat license , so kita harus beli kereta! I dream to own Proton Tuah or Inspira. Actually i'm interested on Lancer , but maybe Proton Tuah or Inspira on that day lagi murah dari Lancer kut? Kutttt lah- InsyaAllah.


  • Dah ada kereta , duit pun banyak habis then kena kerja kuat - kuat semula untuk beli rumah... I always dream that i can affort to buy satu rumah yang berpesekitaran kampung and dekat dengan laut. Wuhooo best sangat kan. Jauh dari bingit bandar. And kalau ada anak , takdelah anak aku sakai macam aku bila nampak laut.... At the same time dari aku tingkatan 5 , aku dah aim nak beli rumah kat Taman Setia Tropika. Aku kagum gila dengan design dia. Cantik! Tapi katalah kalau ditakdirkan memang aku kerja kat kawasan Pasir Gudang tu juga , rumah yang sgeshgealghragfbraewrh akan aku besarkan. Then macam buat garden kecik , kolam kecik untuk kekura , buat beranda kayu kat tingkat atas , it will be awesome too rite. Then ibu dan ayah i will angkut ke rumah baru. InsyaAllah.


  • Nak tambah - tambahkan duit simpanan ibu dengan ayah kat Tabung Haji. It will be precious kalau boleh hantar ibu dan ayah ke Mekah guna duit titik peluh kita berkerjakan? InsyaAllah.


  • Tiap - tiap bulan akan belikan ibu dengan ayah susu Anlene dan vitamin - vitamin apa semua. Yelah dari kecik , ibu ayah kerja untuk bagi makan pakai semua , now masa mereka berehat dan bersenang - senang dan tambah stamina kembali. InsyaAllah.


  • Nak rajin - rajin balik kampung , then bawak nenek dengan atuk jalan - jalan makan - makan. Atuk kan suka makan - makan , so aku nak belanja dia makan apa je yang dia nak makan. InsyaAllah. Owh cakap pasal makan , hari tu atuk ajar aku makan nasi dengan mempelam yang tengah masak ranum , yang manis gila. Perasaan aku? Memula ok lepas tu rasa macam "Apo ni!!! raso macam makan nasi dengan gegulo plak haaa. Manih bona. Tak dayo do den nak mengabiskan ni haaaa tuk oi".
    Manissssssssss boleh tak???? Siapa yang ajar atuk aku makan memanis macam ni?? Meh den nak jitat kepalo tu haaa!


  • Nak pergi Sabahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!
    Nak pergi Sipadannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn!!!! InsyaAllah.


  • Nak bela hedgehog!!


  • Dibukakan pintu rezeki seluas - luasnya , dibukakan pintu rezeki seluas - luasnya , dibukakan pintu rezeki seluas - luasnya , dipermudahkan segala urusan, dijauhkan dari segala kesusahan , dijauhkan dari musuh - musuh , didekatkan dengan orang - orang yang disayangi dan menyayangi.
    Amin ya rabbalallaminn...


{AINNZ ABIGGAILL}

No comments: