May 28, 2011

10 THINGS YOU HATE


  • Snake! Euuwww. Kalau aku ada kuasa kat bumi ni , aku nak tubuhkan persatuan pembasmi pembiakan ular. Aku nak ular pupus macam mana dinosaur pupus. T___T


  • Migraine , si keparat.


  • Ada laptop / PC tapi takde line internet. So laptop / PC tu akan nampak macam useless sangat di mata aku.


  • Berada di tempat yang ramai gila orang macam contohnya kat PC Fair. Sekali jelah 2 tahun lepas aku pergi , pastu memang insaf taknak pergi lagi dah. Owh aku pun tak pernah pergi Jom Heboh , sebab ramai gila orang. Make sense lah kan?


  • Si penipu lebat. Pijak kang baru tau!


  • Si backstabber. Hukum bunuh je orang macam ni!


  • Orang menyebuk / mengusik / kedengki dengan barang - barang aku. Memang perangai mintak kaki.


  • Dengar soalan "Kenapa tak makan lagi? kang gastrik bla bla bla bla..." dari mulut seorang lelaki selain dari mulut Ayah. Rasa macam sumpah geli yang teramat sangat. Duwhhh wa dah besar , wa nak makan ke tak nak ke , wa punya pasal lah. Tak kiralah kau boyfriend aku ke , kau bestfrend ke , as long as kau lelaki dan kau tanya aku soalan ni memanglah sdaghbgksarghk.


  • "Kalau aku tidur , boleh tak kau jangan bukak lampu???!"


  • Perempuan gedik. Dengan kawan punyalah kasar , dengan boyfriend.... fulamak , suara tersekat-sekat nak keluar. Dengan mak bapak cakap jerit - jerit , tengking - tengking , dengan jantan siap dapat gelaran Gadis Ayu Manja Budiman Berpekerti Tinggi. Fu*k!




PSS!!! : Yang 10 things u wanna say to tue boleh skip tak?? Banyak kutttttttt 10 @_@

{AINNZ ABIGGAILL}

No comments: