May 26, 2011

10 THINGS ABOUT YOU


  1. Anak sulung daripada 3 beradik. Semua perempuan. Kekadang berperangai macam kakak sulong , kekadang berperangai macam adik yang paling kecik. Tapi selalunya berperangai macam monyet. Sekian terima kasih.


  2. Ada orang kata aku sengaja gedik double-kan N bila tulis nama , screw u , my name is NOORAINN yooo!. Kalau kau mengata aku sebab bajet nickname nak letak macam ing-ge-ris, haaaa part tu takpe , aku tak marah sangat. Marah sikit je. Owh cakap pasal nickname i have bunch nickname tapi yang paling melekat is Abi .


  3. My family always be my first priority. Yang ni memang tak boleh nak cakap apalah. Sejak azali....


  4. Super sensitive people and full of emotion. Semua orang pun boleh nampak kerakusan perasaan emo aku. Hahaha.


  5. Seorang pendengar yang sangat baik *vomit* dan banyak simpan rahsia orang :] Tapi serious wa cakap , wa banyak simpan rahsia kengkawan , banyak kali menjadi pendengar setia kepada cerita kekawan weyhh. Tapi kekadang aku boleh dengar je , nak bagi advise macam susah sikit. But once aku dah advise , tetiba orang tepuk tangan sekuat hati sambil bertanya kehairanan "Kau ni pakar motivasi kehape?!!?!". Then the awkward moment mula bila aku pandai bagi advise tapi aku sendiri tak ikut apa yang aku advisekan kat orang lain tu.


  6. Photophobia : Aku ada masalah dengan cahaya. Masalah besar sangat. Sebab masalah ni kekadang kawan aku ramai yang mengejek aku ni macam bebetul pontianak.
    Dromophobia : Aku sangat badi melintas jalan , rasa macam sebanyak - banyak kereta kat jalan raya tu semua nak hentam aku.


  7. Music is my air i breathe. Tak muda belialah kalau tak suka music. Ecewahh. Cassette pertama yang aku beli is Simple plan - No Pads, No Helmets...Just Balls. Kira masa tu budak baru naik memang layan band - band gini . Hot!


  8. Love black , purple , yellow. Pernah masa tu aku baru start taksub sangat dengan warna hitam , 3 tahun berturut - turut baju raya aku warna hitam , pastu rilex je makcik gua sound "Nie baju raya tahun lepas ke?". Pergh berdarah hidung :3


  9. I love magic , fairytale . I love UNICORN!! I love MERMAID! I'm vampire freak. No doubt.


  10. I love WOOOT WOOOT!





PSS!!! : Apasal guna Chrome tak boleh buka blog , mozilla boleh plak??

{AINNZ ABIGGAILL}

No comments: