May 25, 2011

10 TEN SEPULUH

Aku sebenarnya nak buat tutorial tapi macam hold dulu ah sebab kerja tu nampak macam kurang menariklah pula dikala - kala tengah mengantuk ni. Teringat lagi macam mana aku terkebil - kebil depan Mr Tan tadi. Terkebil - kebil tahap nak minta penampar. Pastu sekarang aku terasa yang kerja sekolah yang diberikan oleh Cikgu Nanana lebih menarik! Ewohhh :]

Kalau nak ikutkan soalan , macam dah banyak kali aku buat tag yang soalan dia lebih kurang sama macam soalan - soalan Cikgu Nanana. Namun walau bagaimanapun , aku rasa seribu kali aku jawab benda tu , seribu kali juga jawapan aku berpotensi untuk berubah - berubah. Kira macam pemboleh ubah dimanipulasikanlah jawapan aku ni. Tu yang aku rasa macam , hurm best jugak kalau join nih , tengok pula apa yang aku jawab kali ni. Excited sendiri.

And dah kata pun CIKGU , so aku decide nak mengikut jejak langkah dia dengan menukarkan "day" kepada "post". Aku bukan apa , kekadang stress weyh nak publish ikut hari. Kalau tak dirancang hari - hari aku boleh publish entry but untuk yang jenis gini - gini , hurm lambat sikitlah. Macam last tag yang aku buat , tak sampai 30 wa dah karam.....


day one : 10 things about you
day two : 10 things you love
day three : 10 things you hate
day four : 10 things u wanna say to
day five : 10 wishes
day six : 10 items u can't live without
day seven : 10 important people
day eight : 10 of your favourite songs
day nine : 10 ways to win your heart
day ten : 10 final words



Yang menjadi kemuskilan aku sekarang ni , memang kita kena letak gambar then link-kan kat sidebar ke??


{AINNZ ABIGGAILL}

2 comments:

Nurul Farhanna said...

TAK PAYAH LAAAA NAK LETAK GAMBAR. ITU AKU GEDIK TU IKUT SHERAHH HAHAHA eh sorry tercaps lock tengah buat keje adeh

Abiggaill said...

Hahaha alhamdulillah.......