Aug 13, 2010

TULISAN ARAH SEMBELIH AHLI KELUARGA



Saya baca Utusan Online tadi. First impression mase baca tajuk dia je saya dah rasa macam "Wowww! Die ade kuasa mistik ke sampai nampak bayangan - bayangan nie?".

Ya , you know me , tak habis - habis dengan khayalan tingkat tinggi bab - bab hantu puaka semua nie. Hape nak jadilah... Haih!

Ok tapi sangkaan tue macam betul plak bila mula baca perenggan demi perenggan.
I feel like " Pergghh kau nie biar betol dowk!".
Then makin baca dan baca dan baca sampai ayat last , piewwww $%^%$#*

"Saya tanya tertuduh... betul ke, takkan semua mati serentak. Kemudian tertuduh kata betul sebab dia (Rasidi) adalah Rasulullah," katanya.


Adakah dia terlalu taksub dengan ajaran sesat atau dia benar - benar tersampuk jembalang?
Atau dia ada gangguan mental so dia macam boleh nampak bayangan?

Dia nampak bayangan dan dengar bisikan supaya bunuh ahli keluarga dia untuk prevent mereka dari benda - benda jahat. Dajal. Then dia mengharap polis akan tembak dia or dia mati dengan hukuman gantung. Siap pergi penjara pudu lagi tue.. WTH weyh!
Part yang paling sadis saya rasa is :

"Tiba-tiba ayah saya keluar dan tulisan di dinding itu mengarahkan saya menyembelih ayah dan mengambil kepalanya untuk dibawa ke Thailand.

"Selepas itu saya terus masuk ke dalam rumah dan berjumpa adik saya. Tulisan di dinding itu kemudian mengarahkan saya menikam adik saya untuk menyelamatkannya daripada dirasuk dajal dan syaitan," jelasnya.

Kata pemuda itu, dia membawa kepala bapanya dengan menaiki motosikal ke pekan Tampin dan dari situ dia menaiki teksi ke Seremban sebelum ke ibu negara dengan menaiki bas.


Boleh kamu bayangkan pancung kepala ayah sendiri dan bawa kepala tue bersama sepanjang perjalanan dari Tampin ke Kuala Lumpur ? Jarak dari Tampin ke KL , around 2jam setengah.
Gila kau tahu bawak berjalan kepala sepanjang 2jam setengah. Ya Allah...


Sebenarnya saya ada baca kes ini sebelum nie , tertarik nak tahu sebab perkara nie berlaku kat Tampin. Tampin tue dekat kott dengan kampung saya.
Scarylah.


Hilang family , hilang "dunia" weyh.
=[







3 comments:

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

dia ni memang biol kot.. selamat berpuasa

Abiggaill said...

masa dia mula2 kena tangkap , dlm paper tulis die ade mental problem..
tp yg baru nie xcakap pape plak..

Hey, selamat berpuasa! :)

_aReyOu_ said...

tiba2 teringat cerita da vinci code :p