Jan 5, 2010

SESUATU

Sesuatu telah berlaku dan buat daku tersedar.
Daku tersedar bahawa kamu bukan milik ku.
Kamu tak kan jadi milik ku...
Aku tak kan mampu bersamamu.
Mengejar bayangmu saja aku tak bisa...


Memang kata orang berusaha tangga kejayaan.
Tapi berusaha untuk mendekati kamu buat aku keliru.
Keliru sama ada aku perlu berusaha lebih keras lagi atau
biarkan dengan terus menunggu?
Aku takut kalau aku hanya bertepuk sebelah tangan.
Aku takut...


Aku selalu merindukan mu.
Setiap hela nafasku , teringatkan kamu.
Setiap pergerakan ku ,membayangkan kamu.
Dalam mimpi ku , munculnya kamu.
Kamu , kamu , dan kamu lagi!


Bila hati teringatkan yang lain,
bayang kamu muncul.
Bila aku mencuba buang kamu dari ingatan,
makin kerap kamu muncul kemudiannya.


Namun walau apa pun , kamu tetap aku cintai.
Hanya kamu EDWARD CULLEN.....


PSSS!! : Bodo~


No comments: