Feb 24, 2013

Sweet Temptation - Silkygirl


Hobby baru aku sekarang bukan lagi melepak di kedai buku tapi di Guardian atau Watson. Even Watson macam lagi best tapi tetap ke Guardian kaki selalu nak pergi. Awek - awek Guardian Seri Alam semacam dah kenal aku sangat. Malu nyewwww~

Sweet Temptation mood yooooo~

Kata orang Guardian tu , perfume ni limited edition.
Harga dia masa aku beli dalam RM13++. Ada 5 jenis , 5 bau , tapi aku rasa macam semua based on vanilla je bau dia. Tapi bau Bold Belky paling best. But since aku beli kononnya sebab nak botol , i prefer Charming Charley , then Intan beli si Bold tu. Ikut kan hati nak beli semua sekali tapi malang sebab ikutkan wallet , wallet cakap "Beli satu-satu dulu oiiiii" T____T 



Bold Becky and Charming Charley

Bau perfume ni sangat "sedap". "Sedap" sangat tu sampai tiap kali aku ngan intan pakai , ibu mesti cakap dia lapar.

"Korang ni bau cake lah. Macam bau cake dah masak tetiba kita buka pintu oven dia. Wangi betul. Lapar terus ibu ni"

Kekadang pepagi nak pergi tadika , aku rembat pakai ibu punya Simplysiti , takde siapa pun yang tegur pasal wangi ke , masam ke , takde siapa bagi respond. Tapi bila pakai perfume ni , hahahaha bebudak kecik boleh plak tegur...

"Emmmmmmmmm sedapnya bau minyak wangi cikgu. Wanginyaaaaaaa cikgu ni. Sedapnyaaaaaa!"


Hahahaha!

Oh anyway sesiapa yang plan dah lepas habis minyak wanginya then nak simpan botol buat collection , disarankan sebelum beli check dulu botol perfume tu sebab ada yang colour pada botol terkopek dan tak kemas.


Orite , till then.
Anyeongggg.


{AINNZ ABIGGAILL}

No comments: