Feb 26, 2011

HEARTBEAT TEMPAT MENCARI HADIAH ONLINE!

Tadi pepagi lagi dah on Facebook sebab nak main My Shop. Mati lah aku , addict sudaaaaa aku sama game itu bahh. Ok , pastu aku jejalanlah ke 1 page ni. Nak tau page apa??


Ni haa : "Ada sesiapa yang zaman kanak-kanak di tahun 80an & awal 90an"


Lepas tu aku tilik ssetiap ruang dalam group tu. Setiap ceruk semua aku dah khatamlah kiranya. Buat - buat macam aku sekarang takda kerja nak buat , banyak sangat free time-kan gitu.. Sampai satu part , tetiba teringat segala - galanya . Hahahaha! lawak. Nak tahu pasal apa?


Name card! Aku ada buat jugak dulu. Beli kat amoi - amoi kelas. Aku guna gambar Westlife dengan salah sorang group F4, Vic Zhou. Ye , tau... sila gelakkan aku sekarang *blush*.

Dulu kitorang gila segila gilanya dengan group ni sebab masa tu cerita Meteor Garden tengah hot. Siap ada team favorite character tue tak menahan. Tapi apa yang aku perasaan kitorang akan minat pada character yang perwatakkannya sama macam kitorang juga. Means like masa tue Anis sangat out spoken , kecoh , gila apa semua , dia minat Dong Ming Si - Jerry Yan. Aza minat Ken yang sempoi - sempoi macam dia , and me?? Haaa aku masa kat sekolah dulu quit nerd , pendiam , macam Hua-je-leyyy *Ohok ohok ohok*


Vic Zhou




Meteor Garden




Sebenarnya group F4 atau cerita masa lampau aku bukanlah motif utama dalam entry ni. Serious T___T Cuma aku terjumpa satu blogshop ni yang ada jual barang - barang yang boleh mengingat aku pada masa - masa yang lalu. *Ewahhhhh ambik kau , seketul ayat sastera dah keluar!*. Betollah , sebab benda -benda yang aku nak cerita kejap lagi ni , aku jumpa masa zaman - zaman sekolah dulu je. Dah bebesar ni , sekarang baru jumpa balik. Sedih betul.



Kalau korang perhatikan kat bahagian "mood" aku tu haa ada banner yang macam ni :



Haaa actually kalau korang click kat situ korang akan jumpa satu tempat yang agak - agak macam cool dan comel. Then terus terasa nak beli barang dari tempat tu! Serious. Me actually dalam perancangan nak beli hadiah untuk bufday ibu kat situ :]


Heartbeat ni ada jual macam - macam benda , mostly benda - benda dia more to printing - printing punya linelah.


Ada banyak stuff yang korang boleh dapatkan dari Heartbeat ni , contohnya T-Shirt , Mug , Photo Balloon , Name Card holder , Mousepad , Button badge ,Ceramic tile dan banyakkkk lagi. So jom jom jom ber-shopping di Heartbeat! Kat bawah ni antara barang barang yang dia jual :







Jom kita tengok , apa kata pengguna Heartbeat!



Seee , semua orang berpuas hati. So apalagaiiii , jom ke Heartbeat! :]



{AINNZ ABIGGAILL}

No comments: