Jun 4, 2010

HAPPY BUFDAY AYAH!!



5 june , itu tarikh ulang tahun Ayah :)
Selamat Hari Lahir Ayah!
Semoga panjang umur , murah rezeki , sihat selalu jauh dari penyakit - penyakit , senyum selalu , dekat dengan orang - orang yang disayangi & menyayangi dan sentiasalah menjadi pembimbing serta teruslah menjadi Super Hero saya :)


+++++++++++++++++++++++++++++++++++++




Tahun nie , ainn jauh dengan ayah masa bufday ayah. Hurmm but trust me , am always love u , no matter where i was..

Hope angah and intan ade buat suprise or something for you , macam ape yang diorang kecoh - kecohkan fiew day ago. That 2 gurl kan , always annoy me bout they wanna do this , do that , make this , create card and other nice-nice thing for you. But its ok , i have my own way untuk hargai ayah. Even though only with the simple entry :)
Selalunya orang yang kepoh - kepoh banyak mulut nie takdelah gempak sangat treat die kan yah? ;)
Hahaha i pray for ur happiness.



Jarangkan along nak kongsi / terus terang / luahkan something dekat ayah.. rare... Now along cuba luahkan apa yang along rasa :)

I wish , i can list all the great thing that you have done for me , but its so impossible sebab ayah dah banyak-banyak-banyak sangat bekorban for our family and for me ofcoz!
Takda istilah yang benar - benar sesuai yang boleh ainn bagi pada ayah coz you are so amazing.

I can't only say you are the BEST because for me you also the GREAT father in this world. I can't only say you are the HANDSOME MEN that i love because you are the MACHO- MACHO MEN & CARING too!
Ya , you are my super duper hero!
Semuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa yang terbaik is on you.





The 2 greatness thing that i should thank to you a lot :


YOUR LOVE :

I should thank you for this. You always try your best to show that you love us , you care about us , ur family. Sometimes apa yang ayah cakap , mungkin macam pedih telinga nak dengar , tapi semua tue memang betul. And i know you try so hard untuk jadikan ainn and adik - adik terbaik. Untuk diri sendiri dan masa depan.
Ayah selalu beri apa yang ainn mintak. Kadang - kadang walaupun awalnya ayah tak bagi , tapi last - last , yeayyy ayah bagi jugak !
Banyak sangat kalau nak "di-terima-kasih-kan" tentang kasih sayang ayah.

Along , antara anak yang paling mencabar kesabaran ayah kan , ade je hal yang along buat. Dari kecik sampai besar. Im so sory , tak berniat nak susahkan ayah & ibu.
But now-days i always try to be a good daughter and sister dalam family kita. I always try to improve myself , move foward , even though along tau susah nak jadi TERBAIK but trust me , i try so hard to achieve that , atleast even tak dapat jadi yang terbaik , jadi lah jugak yang BAIK .


OWHH!!
Hahaha thank jugak sebab ayah selalu layan si gembeng sememeyh ni.
Teruklahkan , umur dah 22 tahun pun still nangis malam - malam sebab rindu ayah.
Along pun tak tau lah , hurm ibu mungkin jelous HAHAHA but please dont ibu , ibu telefon SMS setiap masa , so feel dengan ibu berbeza dangan ayah. Owh bukan tak rindu ibu , rindu ok. Tapi yaaa lainlah dengan rindu pada ayah.
Both of you is such a drug to me :)




YOUR WORK HARD :

Like I've said , ayah sentiasa berusaha untuk berikan yang terbaik kepada kami. Kadang - kadang ayah limitkan kehendak ayah untuk penuhi keperluan & kemahuan anak - anak.
And along , hurmmm i owe you too much =[
Tak boleh cakap banyak pasal nie, haaaaa malam nanti nangis karang...



And yang lain - lain , banyak gila.
Tak tau nak start dari mana dan stop kat mana kalau becerita.
Tapi walau apa pun , along nak ucapkan terima kasih banyak - banyak kat ayah. I love you so much!



+++++++++++++++++++++++++++++++++++++





Ayah saya!

  • Ayah saya telah menjadikan saya popular dengan namanya , Thankz ayah! :)

  • Ayah tak minat bola tapi saya pula suka tengok football match.

  • Suara ayah besar , orang selalu ingat ayah garang. Kawan - kawan saya agak takot dengan ayah :)

  • Ayah suka music & saya terpengaruh. Ayah suka dengar lagu kuat- kuat & saya pun begitu.

  • Ayah suka menyanyi dan suaranya boleh menyentuh jiwa CIK SITI!

  • Ayah saya "idola" saya untuk menjadi seorang penderma darah.

  • Hidung saya macam ayah ^_^

  • Saya suka bila ayah puji saya masak , rasa macam WOAHHHHHH SYURGA! sebab ayah saya cerewet sikit dan bila dia kata sedap tue , memang sedaplah kott~

  • Saya berharap dapat suami macam ayah bila berkawen nanti. Penyabar , penyayang ,tak panas baran , tak merokok , kuat , gagah , cool!

  • Ayah saya pandai masak!! Sedapppppppppppppppppppppp :)

  • Ayah saya rajin berkebun tapi saya tak suka pergi kebun , gatal lah =[

  • Saya suka balik kampung ayah sebab ada laut! Tapi kami takdelah selalu pun ke Pontian Besar tue , ke Kukup juga jarang.

  • Ayah saya tak gemar memancing.

  • Ayah saya pandai bab - bab painting & tulisan blok . Ayah pernah tolong saya buat homework Pendidikan Seni tajuk Huruf Blok & saya dapat A!

  • Ayah saya kreatif dan inovatif. Ayah penah buatkan board LK saya guna plywood mana ntah. Semua kawan kelas terpesona sebab board lukisan saya size 4XL dan tidak berada di pasaran lagi board besaiz gergasi seperti itu.

  • Ayah saya , kalau dia tinggikan suara sedikit saja , saya dah boleh sedih gile tahap gaban. Belum die tengking , piewww nangis 7 tempayan wa cakap luuuuuuu~

  • Masa form 6 , saya pergi sekolah , ayah yang hantarkan , hari - hari :)








No comments: